• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84877
+
-

نمایشگاهی برای صنایع غذایی کهگیلویه و بویراحمد

نمایشگاه
نمایشگاهی برای صنایع غذایی کهگیلویه و بویراحمد

نمایشگاه توانمند‌سازی صنایع غذایی به مناسبت بیستم مهرماه، روز جهانی غذا، با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

 به گزارش مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح نمایشگاه هفته غذا در شهر یاسوج، سبک زندگی، تغذیه مناسب و توجه به محصولات سالم و ارگانیک را از اولویت‌های اساسی و قابل توجه دانست و گفت: این نمایشگاه حامل پیام بزرگی است و می‌تواند نقشی اساسی در آگاهی‌بخشی و روشنگری خانواده‌ها برای استفاده از مواد غذایی سالم و تضمین‌کننده سلامت جامعه داشته باشند. «حسین کلانتری» افزود: داشتن زندگی سالم، الگوی مناسب و سبک سالم زندگی از جمله اهداف این نمایشگاه‌ها است.

 وی نظارت و تحقق سلامت غذایی را از سیاست‌های بهداشت و درمان دانست و اظهار کرد: بخش اعظمی از مواد غذایی در روستاها تولید و تامین می‌شود و ارتقای فناوری‌های تولیدی نقش موثری در بهبود فراوری محصولات و ارتقای چرخه تولید دارد.

استاندار گفت: باید در انتقال فناوری، تامین منابع و تسهیلات به روستاها تلاش کنیم تا روستاهای استان به روستاهای مولد تبدیل شوند. 

کلانتری افتتاح این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای آگاهی‌بخشی بیشتر به مردم در محور سلامت غذایی دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ۲۳ غرفه است که ۹ غرفه آن مختص شرکت‌های آشامیدنی و بقیه غرفه‌ها مربوط به محصولات دیگر غذایی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید